İşletmenizde ki tüm departman ve operasyonların yönetimini artık çok daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı’nın size ve işletmenize sunduğu avantajlar şöyle;
• Web tabanlı bir yazılım olması sayesinde internet erişiminin olduğu her yerden hesabınıza 7/24 erişim sağlayabilirsiniz.
Novcod İşletme Yönetim Yazılımı'na eklenen her yeni özellik web tabanlı olması sayesinde anında sizin hesabınıza da yansır.
İşletmenizin ihtiyacı olan birçok yazılımı sizin için kategorize edilen modüllerle tek ekrandan kullanma kolaylığı sunar.
İşletmenizde ki tüm departman ve operasyonların yönetimini artık çok daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.Şirket İçi/Dışı Chat sistemi ve buna ek dosya paylaşımı ile iletişiminizi hızlandırır.Fihrist Sistemi ile tüm kayıtlarınızı gruplayarak Mail ya da SMS gönderebilirsiniz.Organizer Modülü’nde yer alan “Yapılacaklar” sistemi ile tüm işlerinizi günlük olarak not tutabilir ve bu notlar için hatırlatma bildirimleri alabilirsiniz.Anlık Ulusal Haberler, Hava Durumu, Bist, Döviz gibi güncel bilgilerle sistemden çıkış yapmayarak gündemi takip edebilirsiniz.Ajanda ile randevularınızı, Ziyaretçi Kaydı ile de günlük gelen giden müşterilerinizin-misafirlerinizin kayıtlarını takip edebilirsiniz.
Detaylı BilgiNovcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı İş Süreç Takip Modülü ile işletmenizin iş akışı üzerinde tam kontrol sağlayabilirsiniz. Tek ekran üzerinden görevlendirmeler yapabilir, iş ilerleyiş durumunu anlık ekranlarla takip edip, sonlandırabilirsiniz. Görev tanımlamalarını ve iş yönlendirmelerini sistem tarafından gönderilen bildirimlerle anlık olarak alabilirsiniz. İş ilerleyişi, gecikmiş görevler ve görevlerle ilgili yorumlar hakkında da ayrıca bildirimler alırsınız. Modül içerisinde bulunan dosya paylaşım özelliği ile işe ait dokümanlar ekleyebilir, açıklamalar yazabilirsiniz. İş Süreç Takip Modülü’nün kullanıcılarına sunduğu özellikler: Görev atama, İş başlangıç ve bitiş tarihleri belirleme, Dosya ekleme-paylaşma, Sms ve Mail bildirimleri, Alt görevler oluşturma,İş ve süreçle ilgili açıklama ekleme.
Detaylı BilgiNovcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı Konferans Modülü’nü özgün alt yapısı ve kullanıcı dostu ara yüzü ile bilgisayarınızda hiçbir kurulum yapmadan internet üzerinden görüntülü konferans yapabilmenizi sağlayan profesyonel bir çözümdür. Sınırsız katılımcı ile 7/24 internet üzerinden görüntülü konferanslarınızı yapabilirsiniz. Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı Konferans Modülü’nü özgün alt yapısı ve kullanıcı dostu ara yüzü ile bilgisayarınızda hiçbir kurulum yapmadan internet üzerinden görüntülü konferans yapabilmenizi sağlayan profesyonel bir çözümdür. Sınırsız katılımcı ile 7/24 internet üzerinden görüntülü konferanslarınızı yapabilirsiniz.
Detaylı BilgiKüçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanan “Satın Alma Modülü” kullanıcılarına pratik ve hızlı satın alma süreç yönetimini sağlıyor. Satın Alma ekibinizin üzerindeki iş yüklerini azaltarak, stratejik işlere daha fazla vakit ayırmalarını sağlayan “Satın Alma Modülü” ile zamandan ve maliyetten tasarruf edebilirsiniz. Tedarikçilere online teklif formu ile talep edilen malzemelere fiyat verir. Tüm teklifler kıyaslanarak aralarından en iyisi belirlenir ve siparişe dönüştürülür. Tek ekran üzerinden tüm “Satın Alma” ve “Tedarik Operasyonunuzu” rahat ve kolayca yönetebilirsiniz.
Detaylı BilgiNovcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı Muhasebe Modülü pratik ve kullanıcı dostu ara yüzü ile tüm muhasebe kayıtlarınızı tek ekrandan yönetebilirsiniz. İnternet erişiminin olduğu her yerden hesaplarınıza hızlı ve kolay erişim sağlayabilir, gelir ve giderlerinizi takip edip, kontrol altında tutabilirsiniz. Tüm muhasebe kayıtlarınız raporlamalar yapabilir, vadesi gelmiş tahsilat ve tediyeler için anlık bildirimler alabilirsiniz.
Detaylı BilgiHesap ve nakdiniz ile nakit akışınızı izlemek, cari hesaplarınızı anlık olarak takip etmek, müşteri ve tedarikçilerinizin durumunu görmek ve tüm mali işlemlerinizi kontrol altında tutmak için etkili bir finans yönetimine ihtiyacınız vardır. Tüm bu işlemleri personel hatasını minimize ederek, veri güvenliği sağlayarak, yapılan işlemleri analiz ederek finans yönetiminizi sağlayan raporlar alabilirsiniz. Finans yönetimi çözümlerinin sunduğu modüller ile şirketinizin tahsilat, ödeme ve diğer tüm mali işlemlerini anlık olarak takip edebilirsiniz. Programınıza tanımladığınız banka bilgileri sayesinde hesaplarınızı da izleyebilir ayrıca çek ve senet takibi yapabilir, bu sayede gelir ve giderlerinizi daima kontrol altında tutarsınız. Finans yönetimi ile verilerinizi güvenle saklar ve onlara dilediğiniz zaman dilediğiniz cihazdan erişebilirsiniz.
Detaylı BilgiNovcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı Doküman Yönetim Modülü ile işletme belgelerini en etkin biçimde arşivlemenizi, yönetmenizi ve ihtiyaç duyduğunuzda hızlı bir şekilde erişebilmenizi sağlayan doküman yönetim sistemidir. Doküman Yönetim Modülü ile dijital ortama geçirilen belgeler, stok, kırtasiye ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçerken, başarılı bir belge arşiv sisteminin kullanılması, belgeye ve dolayısıyla da bilgiye erişim süresini kısaltır. Doküman Yönetim Modülü’nde internet erişiminin olduğu her yerden 7/24 çalışabilirsiniz. Belgelerinizin tüm kontrolünü iş yerinizdeki sunucunuzda güvenle tutarken onlara dünyanın her yerinden web tarayıcıları vasıtasıyla erişebilirsiniz. Doküman Yönetim Modülü’nde üzerinde kullanıcılara, gruplara, dosyalara, dolap ve klasörlere ayrı ayrı yetkiler verebilirsiniz.
Detaylı Bilgi