Novcod Sipariş Tanımlama
Sipariş Tanımlama

Novcod Bayi Yönetim Yazılımının sunduğu B2B çözümü, Diğer Ticari yazılımlar ürünleriyle tam entegre çalışarak bayiler ve merkez arasındaki iletişimi kesintisiz olarak sunarak operasyonel verimliliğin artmasına katkıda bulunuyor. İşletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilme özelliği sayesinde ise sipariş ve tahsilat süreçlerinin uçtan uca yönetimine imkan sağlıyor. Bayiler ise kendileriyle paylaşılan duyuruları ve raporları ister mobilden isterse bilgisayarından takip edebiliyor; 7/24 sipariş girebiliyor sipariş durumlarını takip edebiliyorlar. Novcod B2B çözümünü kullanan bayiler, uygulamaya tablet ve akıllı telefonlar üzerinden erişerek lokasyon bağımsız sipariş girme imkanına sahip olmaktadırlar. Sipariş süreçlerinin online ortamda işletilmesi zaman ve lokasyon bağımsız işlem fırsatlarını artırmaktadır. Çözümün bu özellikleri sayesinde satış hacminde artış; operasyonel maliyetler de ise düşüşler gözlenmektedir. Tek bir siparişte farklı depolara sevkiyat ve sevkiyatların bildirimlerle bayilere ulaşması siparişin hatasız yapılmasına olanak sağlamaktadır. Siparişi parçalı sipariş şeklinde de sevk edilmesi kalan siparişlerin takibi de Novcod B2B çözümüdür.

Avantajları
  • Kullanımı kolay, hızlı ve eğlenceli
  • Ekibinizle birlikte 7/24, kurduğunuz toplantı odasında görüşme yapabilirsiniz
  • Öğrencilerinizle özel etkileşimli dersler yapabilirsiniz.
  • Bant genişliği sorunu olmadan net bir görüntü ve ses ile iletişim kurabilme
  • Toplantı odasında istenilen dosyaları (Microsoft Office, video ve multimedya dosyaları v.b.) paylaşma ve sunabilme
  • Dinamik ve öğrenmesi kolay, eğitim gerektirmeyen
  • Kullanıcı dostu arayüzüyle kolayca kullanılabilme…
  • Mobil Cihazlardan Katılım
  • Yönetim Kurulu ve Genel Kurul Toplantıları Yapabilme
  • API entegrasyonu