NOVCOD BASİC DÖKÜMAN YÖNETİM SİSTEMİ

Novcod Basic Döküman Yönetim Sistemi ile pratik ve kullanıcı dostu arayüzü ile küçük ve orta ölçekli işletmeler için kurumların belgelerini en etkin biçimde arşivlemelerini, yönetmelerini ve ihtiyaç duyduklarında hızlı bir şekilde erişebilmelerini sağlayan doküman yönetim sistemidir.

Novcod Basic DYS ile dijital ortama geçirilen belgeler, stok, kırtasiye ve iş gücü gibi birçok kaybın önüne geçerken, başarılı bir belge arşiv sisteminin kullanılması, belgeye ve dolayısıyla da bilgiye erişim süresini kısaltır

Novcod Basic DYS Web Arayüzü kullanarak istediğiniz her yerden çalışabilme özgürlüğü kazanın. Belgelerinizin tüm kontrolünü iş yerinizdeki sunucunuzda güvenle tutarken onlara dünyanın her yerinden basit bir tarayıcı vasıtasıyla erişin. Novcod Basic DYS üzerinde kullanıcılara, gruplara, dosyalara, dolap ve klasörlere ayrı ayrı yetki verebilirsiniz.

Verilerinizin güvenliğini sağlayarak paylaşmak ve düzenlemek konusunda uzman olmasıyla birlikte aşağıdaki tüm özellikleride kullanıcılarına sunmaktadır.

Kısaca Özelikleri;
  • Aradığınız dokümanlara hemen ulaşın
  • Ofis dışında da dokümanlarınız yanınızda
  • Her ortamdan doküman arama, webden mobilden
  • Belgeleri tek tıkla paylaşın
  • Belge standardını sağlayınr
  • İstediğiniz kadar Klasör tanımlayın
  • Kişi, Grup, Rol bazlı yetkilendirme
  • Çok sıkı güvenlik
  • Detaylı raporlama
  • API entegrasyonu